Zamknij Menu
toRzeszow.pltoRzeszow.pl
  • Aktualności
  • Kultura
  • Turystyka
  • Biznes
  • Polityka
  • Porady
  • Kalendarz imprez
Polecamy

Ekstremalne warunki, survival i walka w górach. Tak trenowali żołnierze WOT w Bieszczadach

2025-02-12

Słowiańskie skarby czerwca. Zioła, smak i harmonia

2025-06-08

Nad Wisłokiem miały być estakady. Jest śmietnisko i plan na wieżowce

2025-04-28
Facebook Instagram YouTube
toRzeszow.pltoRzeszow.pl
piątek, 25 lipca 2025
Facebook Instagram YouTube
  • Aktualności
  • Kultura
  • Turystyka
  • Biznes
  • Polityka
  • Porady
  • Kalendarz imprez
toRzeszow.pltoRzeszow.pl
Strona Główna»Aktualności»Made in Rzeszów – lokalne marki promują stolicę Podkarpacia
Aktualności

Made in Rzeszów – lokalne marki promują stolicę Podkarpacia

Kampania „Made in Rzeszów” ma pokazać, że stolica Podkarpacia to nie tylko lotnictwo, automotive czy IT, ale również produkty codziennego użytku.
To RzeszówTo Rzeszów2024-12-11
Facebook Twitter WhatsApp Email
Konrad Fijołek z paczką Made in Rzeszów
Kampania „Made in Rzeszów” ma promować miasto i pokazać, jakie produkty produkowane są w regionie. | Fot. Grzegorz Bukała/Urząd Miasta rzeszowa

Kampania „Made in Rzeszów” to sposób na promocję miasta poprzez znane i cenione produkty lokalnych firm. Zestawy promocyjne już są gotowe, a władze miasta zachęcają kolejne firmy do udziału w akcji.

Rzeszów postanowił promować się w nieco inny sposób. Władze miasta uruchomiły kampanię „Made in Rzeszów”, której celem jest pokazanie Polakom i światu, że stolica Podkarpacia ma wiele do zaoferowania. Tym razem promocja Rzeszowa odbywa się poprzez lokalne firmy i ich produkty – dobrze znane w kraju, a często także za granicą.

400 zestawów „Made in Rzeszów”

W ramach kampanii przygotowano 400 zestawów promocyjnych. Znajdują się w nich wyroby wytwarzane w Rzeszowie lub jego okolicach, które reprezentują różne branże – od spożywczej, przez farmaceutyczną, po kosmetyczną. Każdy wart jest ok. 140 zł.

Podczas konferencji inaugurującej kampanię prezydent Rzeszowa Konrad Fijołek podkreślił znaczenie tej inicjatywy.

– Dziś jesteśmy miastem strategicznym w Europie, gdzie odbywa się wiele międzynarodowych spotkań. To doskonały czas, by pokazać naszą tożsamość i osiągnięcia lokalnego biznesu. Kampania „Made in Rzeszów” to także ukłon w stronę lokalności, która jest dziś szczególnie ceniona – powiedział.

W paczkach Bobo Frut, makaron i rzeszowianka

Do akcji „Made in Rzeszów” dołączyły już takie firmy jak Makarony Polskie, Rzeszowianka, Nestlé, Sanofi, Chema Elektromet, Aspol czy Sylveco. Zestawy promocyjne to nie tylko lokalne smaki, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne.

  • ZOBACZ TEŻ: Rzeszowska Karta Mieszkańca już działa. Sprawdź, jakie daje zniżki i bonusy

Co dokładnie znajduje się w promocyjnych pudełkach? Przykładowo, firma Sanofi zaprezentowała witaminowy suplement Pharmaton Geriavit, idealny dla osób w dojrzałym wieku. Przedstawiciel firmy dodał, że gdyby mógł, dołączyłby lek No-Spa – mało kto wie, że właśnie w Rzeszowie produkowany jest ten znany medykament.

Nestlé Polska promuje w kampanii swój naturalny deserek Bobo Frut, a Makarony Polskie włożyły do zestawów produkty z linii Marki Świata i Dibetic, które powstały przy współpracy z naukowcami Uniwersytetu Rzeszowskiego. Chema Elektromet podzieliła się żelem Aftident do pielęgnacji jamy ustnej, Rzeszowianka przekazała wody mineralne, Aspol aromatyczne przyprawy, a Sylveco naturalne kosmetyki.

– Ideą akcji jest szerzenie informacji o lokalnych produktach i dzielenie się tym co jest najlepsze w Rzeszowie. Nie trudno było namówić firmy na udział w tym przedsięwzięciu. Mamy też nadzieję, że kolejne podmioty dołączą do kampanii – powiedział Grzegorz Wrona, zastępca Prezydenta Rzeszowa. – Wiemy, że chcą to zrobić producenci ciastek, liczymy na rzeszowskie paluszki a także na firmy spoza branży spożywczej.

„Made in Rzeszów” ma być promocyjna petardą

Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki, odpowiedzialny za kampanię, prowadzi dokładny research produktów wytwarzanych w Rzeszowie. Dyrektor Kamil Czyż, zachęca kolejne firmy do dołączenia do akcji.

– To projekt otwarty, który może się rozwijać. Będzie to nasza promocyjna petarda, produkt, którym będziemy się chwalić. Paczki „Made in Rzeszów” będą wręczane podczas wizyt oficjalnych i spotkań międzynarodowych, promując miasto na każdym kroku – zapowiedział.

Kampania „Made in Rzeszów” ma pokazać, że stolica Podkarpacia to nie tylko lotnictwo, automotive czy IT, ale również produkty codziennego użytku. To, co lokalne, może stać się wizytówką miasta i narzędziem do budowania jego pozytywnego wizerunku w Polsce i na świecie.

grzegorz wrona konrad fijołek urząd miasta rzeszowa
Udostępnij. Facebook Twitter Email WhatsApp
To Rzeszów

Nowy rzeszowski portal miejski. Jesteś na dobrym torze!

Podobne wpisy

Ptaki wciąż giną przy drogach. Miasto szuka pieniędzy, aby okleić ekrany

2025-07-25

Nowoczesna nauka języków w rzeszowskich podstawówkach. Rusza przetarg na wyposażenie sal

2025-07-23

Niebieskie krzesełka na PCLA nie przejdą. Kibice podnieśli bunt

2025-07-23
Zostaw Komentarz Anuluj odpowiedź

Bądźmy w kontakcie
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Reklama
REKLAMA
Najnowsze

MTU w Tajęcinie z nowymi zleceniami po sukcesie na Paris Air Show 2025

2025-07-25

Lotnisko w Jasionce coraz bardziej przyjazne pasażerom

2025-07-25

Ptaki wciąż giną przy drogach. Miasto szuka pieniędzy, aby okleić ekrany

2025-07-25

Najstarszy pacjent na Podkarpaciu miał… 110 lat. Zobacz raport NFZ

2025-07-25

Komendant Andrzej Patrzałek został generałem. Odebrał nominację od Andrzeja Dudy

2025-07-24
Wydarzenia
kwi 25
Wystawa "Skarbony pamięci" to zbiory Muzeum Etnograficznego w Rzeszowie z ostatnich dziesięciu lat.
Skarbony pamięci, czyli refleksje z etnografii
maj 24
#RZEKA historii, czyli spacer z przewodnikiem po Rzeszowie.
#RZEka historii. Wycieczka z przewodnikiem
cze 30
Atrakcje na wakacje w bibliotece
Atrakcje na wakacje w Bibliotece. Program wydarzeń
lip 4
Andrij Bojarow - Specjalny rodzaj kontrastu
Andrij Bojarov | Specjalny rodzaj kontrastu
lip 25
Carpathian Wine Fest w Rzeszowie
Carpathian Wine Fest 2025 w Rzeszowie [PROGRAM]
Kalendarz Imprez
Nie przegap

Fotowoltaika w praktyce, czyli czy bycie prosumentem się (jeszcze) opłaci?

Nowe technologie 2025-07-19

Czy fotowoltaika wciąż się opłaca? Sprawdzamy, jak dziś wygląda rzeczywistość prosumenta – od zasady działania instalacji, przez zmieniony system rozliczeń, aż po sposoby maksymalizacji autokonsumpcji i unikania strat.

Wakacje z psem lub kotem? Sprawdź, o czym musisz pamiętać, zanim ruszycie w drogę

2025-07-18

Milion złotych na CPAC podkarpacki samorząd wydał bez przetargu! Bo… było mało czasu

2025-07-14

Wakacyjne przyjemności. Zrób z kuchni własne, słodkie laboratorium

2025-07-13

Dawid Domański, Nowy Wspaniały Rzeszów: Duch Tadeusza Ferenca dalej panuje nad tym miastem

2025-07-11

Kajakarze i WOPR z widokiem na toalety? Po naszej interwencji miasto zmienia plan inwestycji

2025-07-04
Facebook Instagram YouTube
  • Redakcja toRzeszow.pl
  • Reklama
  • Regulamin portalu
  • Polityka prywatności
© 2025 ToRzeszow.pl - informacje, które mają znaczenie

Wpisz powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij Esc, aby anulować.

Szanujemy Twoją prywatność!

Korzystamy z plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie strony, analizować ruch oraz dostosowywać treści do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies lub dostosować swoje ustawienia.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}